.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هوای 13 بدر بارانی
هوای روز طبیعت بارانی است.

به گزارش شمال نیوز ، مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه 12 فروردین امسال هوای مازندران آفتابی است گفت: مسافران می‌توانند در این روز برگشت خوبی به شهر خود داشته باشند.

نوربخش داداشی با بیان اینکه هوای مازندران امروز و جمعه پنجم و ششم فروردین هوای پایدار و آفتابی را در استان خواهیم داشت افزود: از غروب جمعه ششم فروردین هوای مازندران با بارش بهاری همراه است.

وی گفت: هواشناسی مازندران ماهانه حدود 14 هزار گزارش ارسال می‌کند.

وی بابیان اینکه نخستین کاربرد هواشناسی با اهداف ترابری، هوایی و بعد از گستره کار در ترابری دریایی مورد استفاده قرار گرفت، افزود: بعد از پیشرفته شدن فعالیت هواشناسی در امورات زندگی و حتی پرتاب موشک کاربردی بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران یکی از کارهای هواشناسی را صدور پیش‌بینی شده و پایش داده‌های هواشناسی و کاربرد آن در پروازهای هوایی، ترابری دریایی و زمینی کاربردی عنوان کرد و گفت : ایستگاه‌های رامسر، نوشهر، بابلسر، قراخیل قائم‌شهر از ایستگاه‌های مبنای بین‌المللی هواشناسی محسوب می‌شوند.

داداشی با بیان اینکه در کنار ایستگاه‌ها سه ایستگاه فرودگاهی دشت‌ناز، رامسر و نوشهر با برج مراقبت مرتبط هستند، افزود: فرودگاه دشت‌ناز ساری از ایستگاه فرودگاهی هواشناسی بین‌المللی است.

وی مرکز راهدار هوایی در بندر امیرآباد را از بهترین مراکز راهداری کشور دانست و گفت : در کشور 9 مرکز راهداری وجود دارد که 6 مورد آن فعال و مازندران از سه مرکز برتر راهداری هوایی است.

داداشی با بیان اینکه بیش از 85 درصد پیش‌بینی هواشناسی صحت دارد، افزود: هیچ ایستگاه هواشناسی به‌طور مطلق 100 درصد هوا را پیش‌بینی نمی‌کند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.